טיפול בעור היבש בחורף

עונת החורף מרעיפה עלינו ברכות רבות. אנו חווים עלייה במפלס הכנרת, נהנים מצמחייה עשירה וצבעונית הפורחת תחת גשמי הברכה ואף אווירת קרירות המשרה תחושת התחדשות ואיפוס בעולם הטבע ובמעגל החיים לקראת בואו של האביב. אך מערכת הגוף האנושית נאלצת לספוג את השינויים האקלימיים ואחת מתופעות הלוואי השכיחות היא יובש העור בעונת החורף.
על מנת להילחם בתופעה זו, מוצרי קוסמטיקה טבעית רבים מציעים מגוון פתרונות לטיפול בעור יבש בפנים והעור בכלל – קרמים שונים, מסכות טבעיות לפנים, משחות ושמנים אשר מסייעים לטיפול בעור יבש בפנים בחורף ומאפשרת לנו לשמור על לחותו הטבעית. במגוון מוצרי הקוסמטיקהה הטבעית רבים המרכיבים אשר הם חסרי צבע וריח מתוך הבנה למרקם טבעי ונקי על עור אשר נצרך לשיקום יומיומי.
אז איך נטפל ביובש המציק והלא נעים בעונת החורף? נראה כמה דוגמאות למרכיבים שכיחים ויעילים אשר נפוצים בקרמי בסיס של מוצרי קוסמטיקה טבעית רבים:
צמח האלוורה, צמח מרפא בעל שימושים רבים, ידוע במעלותיו בשל תחושת הרוגע והקרירות אשר הוא מפיק לעור דואב. זוהי תמצית נהדרת למריחה על כל חלק יבש אשר מוסיפה תחושת רענון לעור והרגעה באזורים סדוקים ויבשים.
חמאת השיאה ידועה כתורמת לעידון העור וכבעלת יכולת הגנה מקרינת השמש ברמה בסיסית. חמאת השיאה יכולה גם לסייע בטיפול בעור יבש ובגירויי עור שונים הנגרמים משפשופי יובש. חמאת השיאה הגיעה מאפריקה – שם היא נפוצה כיום גם כשומן המוסיפיםם למאכלים ואף לטיפול בגוף, לכן החמאה משמשת גם ברפואה המערבית כמרכיב נפוץ במוצרי קוסמטיקה טבעית רבים.

מי פנים -

כמובן שאלו אינם מים רגילים, שהרי אם הפתרון לבעיית היובש היה מים הרי שהיינו שוהים באמבטיות במהלך כל היום. מי פנים טבעיים מורכבים מכמה מרכיבים ייחודיים היוצרים תרכובת טבעית המפרה ומספיגה את פני העור ומשמנת אותו לאורך זמן.
לצד אותם מרכיבי מוצרי הקוסמטיקה הטבעית הרבים אשר משמרים בצורה אפקטיבית את עורנו רענן ולח במהלך עונת החורף, ישנן כמה פעולות מניעה שכדאי לשים לב אליהן במהלך חילופי העונות, למשל, שימוש יתר בסבון מחליש את ההגנות הטבעיות של עורנו וחושף אותנו לווירוסים וחיידקים. שימוש מופרז “מקלף” את שכבת השומן הטבעית של העור ויוצר נזקי יובש שהפתרון להם הוא שימוש נכון ומבוקר במוצרי קוסמטיקה טבעיים המיועדים לכך, כך שמוצרי קוסמטיקה טבעית רבים מבקשים ליצור תחליף אפקטיבי לשכבת השומן הטבעית של עורנו.

לעוד פוסטים שאולי יעניינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *