מרכך שיער טוב - המתכון

אם אתם מחפשים דרך טבעית ויעילה לשפר את מראה השיער שלכם, מרכך שיער טבעי הוא הפתרון המושלם עבורכם. לעיתים השיער שלנו מתחיל להתפצל , להיחלש או להיות יבש וחסר ברק. תהליך המריחה של מרכך שיער טבעי יכול לשפר את מראה השיער ולהעניק לו לחות ורכות נוספת. במאמר זה, נספק לכם מתכון למרכך שיער טבעי שיכול להשפיע על השיער שלכם.

מה תפקיד של מרכך שיער

הבנת החשיבות של מריחת מרכך שיער היא הבסיס לטיפוח שיער בריא. חימום השיער  ושימוש בתכשירים שונים עלול לגרום לו להיחלש אך שימוש במרכך שומר ומגן על השיער מפעולות מזיקות 

 

 

שמן חוחובה חשוב לשיער בריא

שמן החוחובה הוא אחד מהשמנים הטבעיים הפופולריים ביותר לשימוש בטיפוח השיער. הוא מכיל מרכיבים פעילים המסייעים בשיקום והזנת השיער, מעניקים לו לחות, ברק ורכות.

שמן החוחובה מכיל חומצות שומן חיוניות וויטמינים המשפרים את מרקם השיער ומגבירים את החוזק ומחזור הצמיחה  הטבעי שלו. החומצות השומניות המצויות בשמן החוחובה מסייעות בטיפוח שכבת השומן הטבעית בקרקפת, מה שמפחית את היובש והגירויים בקרקפת ועודד את צמיחת השיער.

בנוסף, שמן החוחובה מסייע בסגירת סיבי השיער הפגומות ומקנה לו מראה חלק ובריא. השמן עוטף את שיערך בשכבת הגנה טבעית, מה שמגן עליו מפגעי הסביבה ומעודד מראה שיער יפה  

שמן רוזמרין יתרון חשוב

שמן רוזמרין הוא מרכיב טבעי שמגוון השימושים שלו מתרחב מעבר לתחום הטיפוח השיער. יתרונותיו המרגיעים, המחזקים והמעודדים את הצמיחה הופכים אותו לאחד השמנים המועדפים לשימוש במרכך השיער.

שמן רוזמרין מכיל חומרים פעילים המסייעים במניעת נשירת השיער ומעודדים את צמיחתו. התכונות המחזקות של השמן מעולות לשיער במיוחד לשיער פגום שניזוק מחימום יתר או שימוש בכימיקלים חזקים

בנוסף, שמן רוזמרין מכיל נוגדי חמצון המסייעים במניעת נזקים סביבתיים מפגיעה של קרני השמש, זיהום וניזקי וסביבה ומשאיר את השיער עם מראה בריא, חזק ומבריק.

ניתן לפתח מתכונים טבעיים שיכולים לשקם את השיער ולהחזיר לו את הברק והרכות הטבעיים. כאשר משתמשים במרככים טבעיים, אין צורך בחומרים כימיים מזיקים. בנוסף, מרככים טבעיים מספקים יתרונות נוספים כמו הזנה עמוקה, שיפור מרקם השיער, סיוע בטיפוח הקרקפת והמניעה של נשירת שיער. הם יכולים להתאים לכל סוג שיער ולמבנה הטבעי של השיער והקרקפת. בנוסף, הרכיבים הטבעיים נמצאים בתדירות גבוהה יותר בשמנים צמחיים מאשר במוצרים מסחריים, מה שמקנה להם יכולת טיפוח והזנה מורחבת. על כן, שימוש במרככים טבעיים לשיער הוא ברירה טובה ובריאה, וניתן ליהנות מתוצאות מרשימות ומזינות לאורך זמן. תכנן לטפח ולשדרג את השיער שלך באמצעות מרככים טבעיים – זה הזמן לנסות את המתכון הטבעי שלנו וליהנות משיער בריא ומטופח.

מתכון למרכך שיער

מרכיבים

אופן ההכנה

כתוב את הכותרת כאן

  1.  בכלי מעל מים חמים ( בן מארי) ממיסים אל צטיל האלכוהול , שמן קיק , שמן קוקוס וחוחוב
  2. ממתינים להתקררות התערובת עד ל 30 מעלות 
  3. מוסיפים לסבון בסיס הצמחי את מיצוי האלוורה 
  4. מערבבים עם מוט ערבוב  את הסבון , מיצוי האלוורה ותערובת השמנים עד לקבלת קרם חלבי 
  5. מוסיפים שמן אתרי רוזמרין לריח ופעילות 

אופן שימוש

אחרי שטיפת השיער בסבון טבעי ( אפשר גם להשתמש בסבון מוצק טבעי ). 

למרוח מעט ממרכך השיער על הקצבות והשיער. להמתין כ5 דקות . ובינתיים להבריש את השיער 

לשטוף את שאריות המרכך 

וליבש באופן טבעי 

כמובן שהכל בהתאם לחומרים שנשתמש במתכון . ככול שהמתכון יכיל חמאות כבדות ושומנים דביקים היכולת שלו להישאר על השיערה לאחר שטיפה הוא גבוהה ולכן עלול לגרום לשומניות יתר . וזו הסיבה שבמכתכון הזה יש מעט שמנים . אם החשש לשומניות יתר . החליפו את השמנים לשמן אורז , זרעי עבים וכך המתכון יהיה קליל יותר לשיער שומני

לבעלי שיער דק ושביר לא מומלץ להשתמש בשומן כבד על הקרקפת ולכן  נשתמש במרכך על קצוות השיער והשיער ולהימנע ממגע עם הקרקפת 

ההבדל בינהם הוא בעיקר בצפיפות החומר ובריכוז 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *