חמשת המרכיבים הטבעיים המובילים לעור זוהר

כנטורופתית מתמחה בקוסמטיקה טבעית , אני ממליצה פעמים רבות על מרכיבים טבעיים  כדי להשגת עור בריא וזוהר. מוצרי טיפוח קונבנציונליים רבים מכילים כימיקלים קשים שיכולים למעשה להזיק לעור בטווח הארוך. במקום זאת, שימוש במרכיבים טבעיים יכול לעזור להזין ולתמוך בתפקודים הטבעיים של העור, מה שמוביל לעור זוהר. להלן חמשת המרכיבים הטבעיים המובילים שלי לעור זוהר:

אלוורה: אלוורה היא מרכיב טבעי ידוע להרגעה וריפוי העור. יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו נפלא  לטיפול באקנה וגירויים אחרים בעור. הוא מכיל גם ויטמינים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להבהיר ולהעשיר את העור בלחות .

שמן רוז היפ : שמן זה  הוא שמן עשיר ברכיבים תזונתיים כגון בויטמינים A ו-C, כמו גם חומצות שומן חיוניות. הוכח שהוא מפחית את המראה של קמטים עדינים, משפר את מרקם העור ומעודד גוון עור אחיד יותר. הרוז היפ   נהדר לשיפור לחות והזנת עור יבש או פגום.

תה ירוק: תה ירוק הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לסייע בהגנה על העור מפני נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים. יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו מרכיב חשוב  להפחתת אדמומיות ודלקות בעור. שתייה של  תה ירוק יכולה לעזור לשפר את בריאות העור באופן כללי אך  אני ממליצה להוסיף אקסטרקט של תה ירוק כחלק חשוב מכל קרם יום 

כורכום: כורכום הוא תבלין ששימש כבר מאות שנים ברפואה המסורתית בשל תכונותיו האנטי דלקתיות. הוכח שזה עוזר להפחית אקנה, היפרפיגמנטציה ומחלות עור אחרות. זה יכול גם לעזור לשפר את מרקם העור ולהבהיר את גוון העור הוסיפו מעט שורש כורכום לתה או לשייק ירוק כדי לעזור לעור לפנות רעלים 

אובליפיחה : אובליפיחה  הוא פרי יער עשיר בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. הוכח שהוא משפר את גמישות העור, מפחית דלקות ומקדם ייצור קולגן בריא. הוא מוסיף  לחות והזנת העור אך מעבר  לכך שמן האובליפיחה עשיר בבטא קרוטן טבעי ומהווה מרכיב לסינון סוגים שונים של קרינה.

שילוב המרכיבים הטבעיים הללו בשגרת הטיפוח שלך יכול לעזור להזין ולתמוך בתפקודים הטבעיים של העור שלך, מה שמוביל לעור בריא וזוהר. בין אם מוסיפים אותם כחלק מתכשיר קוסמטי חיצוני  או כחלק מהתזונה שלך, מרכיבים טבעיים אלה יכולים לספק מגוון של יתרונות לעור שלך. כמו תמיד, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע לפני ביצוע שינויים בטיפוח העור או בשגרת התזונה במידה ואנו סובלים מבעיות רפואיות קבועות .

מתכונים לעור הפנים עם אלוורה ורוז היפ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *