הסוד לטיפול בעור יבש

תכשרים קוסמטיים מכילים לא פעם חומר בשם אוראה כדי לטפל בעור חסר לחות או קשקשי .האוראה שמשתמשים בקוסמטיקה הוא סינטתי ואינו מכיל מרכיבים מן החי.

 ואם זאת תכשירים שמכילים אוראה נחשבים לבטוחים לשימוש שכן רמת הרעילות של האוראה נמוכה מאוד

יתרונות האוראה לעור הם רבים : האוראה משמש להוספת לחות , מעודד התחדשות תאי עור  , הטיפול בעור מתבצע בשכבות העמוקות בזקיקים ובכך מעודד את התפקוד התקין של פעילות טבעית של לחות  ותפקוד עור תקין .

אוראה בגוף האדם כחומר טבעי

 אוראה או בעברית שתנן הוא תרכובת אורגני המורכבת: מפחמן, חנקן, מימן וחמצן. באמצעות האוראה פולט הגוף את המרכיבים הנוצרים בתהליך חילוף החומרים של החלבונים בגוף . האוראה  מתמוסס טוב בדם, והוא מופרש דרך הכליה כפינוי השתנן מהגוף, אך כמויות קטנות של אוראה מופרשות גם בזיעה, ומכאן תפקידו החשוב של האוראה בהגנה על העור  כאוגר ושומר לחות .  וככול שמדדי האוראה נמוכים בבדיקות כך הסימן לעור יבש  וחסר לחות 

כשהעור יבש מוסיפים לקוסמטיקה אוראה

תפקיד הקוד כשהוא מאוזן ותקין להפריש את הרמות המדוייקות של אוראה בזיעה ובכך העור שומר על לחות מאוזנת . אך בעולם שלנו יש שפע של מצבים בהם הגוף מאבד מהאיזון שלו  והסיבות לכך רבות :

  • חוסר איזון הורמונאלי 
  • מצבים של לחץ ומתח שמוצאים את הגוף מאיזון 
  • מחלות כליה
  • התיבשות וחוסר שתיה ( מחסור בנוזלים)
  • דיאטה דלה בחלבון
  • בעיות שונות במערכת העיכול  

בכל פעם שבו הגוף יוצא מאיזון ואנו מרגישים שינוי זה שמשפיע על עור הגוף והפנים , כאן תפקידו של התכשיר הקוסמטי להגיע לעזרה , שילוב אורה בתכשיר לעור יבש מאוד יחזיר לו את הלחות והגמישות , ימנע סדקים  ,גרד ותחושת מיצוק לא נעימה .

כמה אוראה מוסים לתכשיר ואיך מוסיפים?

כאשר יש צורך להוסיף אוראה לתכשיר וכאשר העור והשיער יבשים מאוד ניתן לרכוש את האוראה   כשהיא אבקה מסיסת מים שאותה ניתן להוסיף לתכשרים רבים במיוחד אם אתם רוקחים את תכשירי הטיפוח שלהם לבד . 

  • קרם לגוף ולעור גוף יבש 
  • קרם רגליים 
  • אמבט רגליים לפני טיפול פדיקור
  • קרם פנים

מוסיפים למים מזוקקים מינון הנע בין 2%-05% הבתאם למצב העור . האבקה מסיסה במים ולכן קלה מאוד לשימוש . את האוראה ניתן להמיס במים מזוקקים או כל פאזה של מים אחרת הכוללת : אקסטרקטים , מי צמחים , הידרוסול , או פשוט מים מזוקקים כמובן 

את התערובת המומוסת ניתן לשלב בקרם בסיס  או תרסיסים או טיפולי מים 

 

ניתן להוסיף אוראה גם לכל מתכון לעור יבש שבמתכון הבסיסי לא הכיל אוראה אך העור יבש וזקוק לחיזוק המתכון . מומלץ לשלב בכל תכשיר אחוז אורה 

 

שיהיה בהצלחה 

רכישה מהירה של אוראה  בחנות חומרי הגלם 

מגוון רחב של חומרי גלם להכנה של קוסמטיקה טבעית ורוקחות טבעית 

תגובה אחת

  1. whoah this blog is great i like reading your articles.
    Stay up the great work! You understand, a lot of persons are searching
    round for this information, you could aid them greatly.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *