קוסמטיקה טבעית לילדים – למה כדאי?

אתם מחפשים מוצרי קוסמטיקה עבור הילד שלכם, נחושים לא להתפשר ולו במידה מינימלית בבחירה שלהם. אלא שתחום מוצרי הקוסמטיקה כה רחב, עד שדומה שקשה לאתר את המוצרים המומלצים יותר. החדשות הטובות הן שבאמצעות מוצרי קוסמטיקה טבעית, האידיאליים עבור ילדים, תעמדו בנקודת פתיחה מצוינת.
 

המעלה המרכזית: בטיחות בשימוש

מוצרי קוסמטיקה טבעית מגלמים בתוכם מספר יתרונות חשובים, כאשר דומה כי את מירב תשומת הלב מעניקים ההורים לבטיחות השימוש בהם. אם למדנו שתרופות ומוצרים קוסמטיים “מסורתיים” עלולים להשפיע על הגוף לרעה ולכלול תופעות לוואי, על כל שכן על ילדים, המוצרים הטבעיים מונעים מצבים מהסוג הזה. יש בהם אך ורק רכיבים טבעיים,  אשר ההשפעה החיובית שלהם על הגוף ידועה לאדם, אפילו משחר ההיסטוריה האנושית. זאת להבדיל אלפי הבדלות ממוצרים תעשייתיים, אשר לא תמיד ניתן לדעת מה הם מכילים בדיוק.
מעלה נוספת של המוצרים הטבעיים נוגעת לכך שהם מכילים בתוכם רכיבים אשר הכרחיים לפעילותו התקינה של גוף האדם: חשבו, למשל, על רכיבי פירות או ירקות. ברור לחלוטין שרכיבים אלה בריאים פי כמה ביחס לרעלים, לחומרים המשמרים, לצבעים הכימיים ולרכיבים המזיקים האחרים שנמצאים במוצרים סינטטיים.

ההיבט הכלכלי של המוצרים

בעבר, הדעה הרווחת היתה שמוצרים טבעיים יהיו יקרים יותר עקב הרכיבים האיכותיים אשר נמצאים בהם. כיום, עם זאת, ברור שהתמונה שונה. הליך הייצור הפשוט וההתבססות על מוצרים הזמינים בטבע הביא להוזלת העלויות, כך שכיום מחיר המוצרים הטבעיים לא עולה ולעיתים אף נופל ממחיר המוצרים התעשייתיים. עקב כך ניתן שלא להתפשר באיכות המוצרים שרוכשים עבור הילד מבלי “להקריב” דבר מבחינה כלכלית.
 

אפשר גם בהזמנה אישית

יתרון משמעותי נוסף של הקוסמטיקה הטבעית, ביחס לזו התעשייתית, נוגע לאפשרות להתאים את המוצר באופן מלא לצרכי הילדים: למשל, מבחינת הרכיבים שירכיבו את המוצר וההתאמה שלהם לצרכים הספציפיים של הילד והמשפחה. זה בדיוק מה שעושה דורית יוסף, אשר בכוחה לספק מוצרי קוסמטיקה טבעית לפי בקשה או הזמנת הלקוחות. מנגד, אפשר להעמיד את מוצרי הקוסמטיקה שאינם טבעיים, אשר מגיעים בצורות בסיסיות בלבד ולא מאפשרים גמישות שכזו.

לעוד פוסטים שאולי יעניינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *