סבון פנים

כיוון שמציעים לנו מגוון מוצרים לניקוי הפנים אנו מתקשים לבחור את הדרך היעילה ביותר, כשבכל שנה מייצרים תכשירים שונים, גם אם תכשיר אחד מכיל שילובים, כמו חלב פנים ומי פנים.

סבון פנים היא הדרך לניקוי מושלם של העור.

חשוב להקפיד על ניקוי יסודי של עור הפנים, כיוון שהם מכילים בלוטות חלב רבות המפרישות שומן בקביעות ואליו ” נדבקים ” שאריות רבות של פסולת סביבתית, כמו פיח, אבק ושאריות איפור. אך לפני שנבחר בסבון פנים אגרסיבי לניקוי עמוק, כי עור הפנים עדין ושכבת השומן חשובה לבריאותו ולמניעת התקמטותו בעתיד, יש לחפש את סבון הפנים הטוב ביותר לניקוי יסודי אך גם כזה שלא יפגע בו. בנוסף, עור הפנים רגיש ובו אזורים דקים ועדינים, כמו אזורי העיניים והשפתיים, ועלול להתגרות בקלות עם כל החדרת חומר זר או קשה לסבון הפנים.
סבון פנים מוצק אינו מכיל חומרים משמרים, צבעים או מקציפים סינטטיים, לכן פחות מגרה את העור. אם נקפיד על שיטות הכנה נכונות ועל חומרי גלם עדינים, אך גם נטפל בלכלוך ביסודיות לא לפגוע ביופיו, נשמור על ההגנה הטבעית והמזינה שלו , גם בגיל מבוגר.

סבון פנים טוב לטיפול באקנה ומחלות עור הפנים.

בכל מחלת עור או גירוי על גבי העור, כמו: אקנה או צלקות אפילציה, חשוב להקפיד לשטוף את עור בסבון פנים טבעי, כדי לאפשר לו להחלים בצורה טבעית, סבונים אלה יכולים להכיל צמחי מרפא שונים, כמו בוץ ים המלח או תערובת צמחי מרפא להמרצת העור, סיוע בחידוש רקמות יעיל וכך יקטין את הנזקים. הסובלים מאקנה מקבלים תרופות שאמורות לייבש את העור. סבון פנים מוצק המורכב משמנים צמחיים מזינים יסייעו במניעת תחושת אי הנוחות ומתיחת העור היבש וימנעו את היסדקותו.
זכרו כי, יש לטפל היטב בעור הפנים שלנו, אל תתפשרו בכל מוצר חדשני שמבטיח ניקוי מהחשש שהניקוי יהיה אגרסיבי מדי ויזיק לעור בעתיד. הקפידו על שימוש בסבון פנים ולא במוצרים בעלי טכנולוגיות מתקדמות, בהם רשימה ערוכה של מרכיבים זרים לעור.

לעוד פוסטים שאולי יעניינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *